NIEUWE BLOG! - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Elise Bakker - WaarBenJij.nu NIEUWE BLOG! - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Elise Bakker - WaarBenJij.nu

NIEUWE BLOG!

Door: Elise

Blijf op de hoogte en volg Elise

21 Januari 2016 | Nederland, IJsselstein

Lieve iedereen,

De afgelopen 2 jaar heb ik hier steeds m'n blog geschreven toen ik in Afrika was. Nu ga ik als het goed is over een paar weekjes weer op avontuur. Natuurlijk blijf ik schrijven over al mijn belevenissen. Maar, dat zal niet meer hier zijn. Ik heb een geheel nieuwe blog gemaakt die ik wat meer naar eigen hand kon zetten. Onder andere dat ik wat makkelijker foto's kan toevoegen.

Dus vanaf nu..

https://eliseopavontuur.wordpress.com/

Wil je niks missen? Dan kun je daar op de follow knop drukken en dan krijg je automatisch een email bij een nieuwe post. wel zo handig toch?

Ik zie jullie graag daar!

Liefs, Elise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elise

Actief sinds 03 Okt. 2013
Verslag gelezen: 1072
Totaal aantal bezoekers 5635

Voorgaande reizen:

04 Januari 2015 - 15 Juni 2015

Research in Cameroon

02 Februari 2014 - 29 April 2014

Stage in Kameroen

Landen bezocht: