De voorbereidingen kunnen beginnen! - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Elise Bakker - WaarBenJij.nu De voorbereidingen kunnen beginnen! - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Elise Bakker - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen kunnen beginnen!

Door: Elise Bakker

Blijf op de hoogte en volg Elise

09 Oktober 2013 | Nederland, IJsselstein

Hoi allemaal!

Bij deze mijn allereerste stukje hier. Het is nog lang niet zo ver, maar met stukjes schrijven kun je niet vroeg genoeg beginnen volgens mij.

Maargoed, het is definitief besloten! Volgend jaar ga ik voor 3 maanden naar Kameroen om onderzoek te doen in het Bénoué National Park naar leeuwen, luipaarden en hyena's, maar ook naar bijvoorbeeld herbivoren. Dit zal onderdeel zijn van het mijn stage die ik tussen januari en augustus ongeveer ga lopen.

Voordat het zo ver is moet er nog een heleboel gedaan en geregeld worden. Onder andere een heleboel formulieren invullen, fonden regelen om alles te kunnen betalen, visa regelen, tickets boeken etcetera etcetera. Veel werk, maar eigenlijk ook hartstikke leuk. Zo kom ik langzaam weer helemaal in de Afrika stemming. Ik ben echt zo blij dat ik weer terug mag! En nu niet voor 3 weken, maar voor 3 maanden. Het kan niet beter :D

Zo, dat was het voor nu.

Groetjes,
Elise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, IJsselstein

Stage in Kameroen

Drie maanden stage lopen en het avontuur tegemoet gaan in Kameroen :D

Recente Reisverslagen:

22 Maart 2014

Nijlpaarden

07 Maart 2014

Bouba Ndjida

20 Februari 2014

Veldwerk

07 Februari 2014

Kort Berichtje

04 Februari 2014

De eerste dag
Elise

Actief sinds 03 Okt. 2013
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 5668

Voorgaande reizen:

04 Januari 2015 - 15 Juni 2015

Research in Cameroon

02 Februari 2014 - 29 April 2014

Stage in Kameroen

Landen bezocht: