Geboekt! - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Elise Bakker - WaarBenJij.nu Geboekt! - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Elise Bakker - WaarBenJij.nu

Geboekt!

Door: Elise

Blijf op de hoogte en volg Elise

27 November 2013 | Nederland, IJsselstein

Hallo allemaal!

Vandaag weer een nieuw stukje over mijn reis. Ten eerste om even te proberen of de connectie met facebook werkt, maar ook even om mijn hoofd een beetje te ordenen met de dingen die ik allemaal al heb gedaan n wat er allemaal nog moet voordat ik in februari weg ga.

Sinds het vorige stukje is er alweer een heleboel meer geregeld! De hele reis is alweer een stukje concreter geworden. Dat is heel fijn want dat betekent dat het allemaal steeds dichter bij gaat komen :D

Afgelopen maandag hebben we de tickets naar het Kameroen geboekt. Echt super leuk :d Nu moeten we en kunnen we echt niet meer terug. We zullen eerst met de trein naar Parijs gaan en daar dan het vliegtuig naar Yaounde nemen. Hoe we daarna verder gaan weten we nog niet helemaal maar dat gaan we nog verzinnen :D

Nu de komende maand de nodige prikken halen bij de GGD, mijn visum regelen en mijn onderzoeksplan afmaken. Wat betreft mijn onderzoek, ik ga me uiteindelijk richten op de gestippelde hyena (ja, dat rotbeest uit de leeuwenkoning haha). Ik ga kijken hoe groot de populatie (wat betreft dichtheid en verspreiding) en ik ga ook het dieet van de dieren bepalen en of er een bepaalde preferentie is qua prooidieren.

Voorlopig is dit het weer even!

Elise


  • 20 Januari 2014 - 19:51

    Rene:

    Heel leuk allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, IJsselstein

Stage in Kameroen

Drie maanden stage lopen en het avontuur tegemoet gaan in Kameroen :D

Recente Reisverslagen:

22 Maart 2014

Nijlpaarden

07 Maart 2014

Bouba Ndjida

20 Februari 2014

Veldwerk

07 Februari 2014

Kort Berichtje

04 Februari 2014

De eerste dag
Elise

Actief sinds 03 Okt. 2013
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 5669

Voorgaande reizen:

04 Januari 2015 - 15 Juni 2015

Research in Cameroon

02 Februari 2014 - 29 April 2014

Stage in Kameroen

Landen bezocht: