Stress!! - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Elise Bakker - WaarBenJij.nu Stress!! - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Elise Bakker - WaarBenJij.nu

Stress!!

Door: Elise

Blijf op de hoogte en volg Elise

24 December 2013 | Nederland, IJsselstein

Hallo allemaal!

Dat was me toch wel even een weekje. Ik zit midden in alle voorbereidingen van mijn reis naar Kameroen die nog maar een maandje weg is. Visum regelen, vaccinaties halen, nog een heleboel spullen kopen en noem maar op.

Toen kregen we vorige week opeens een email van mijn begeleider van de universiteit Leiden. De faculteitsraad had besloten dat eropeens geen studenten uitgezonden mogen worden voor een stage naar Kameroen vanwege de veiligheidsituatie in Kameroen. Dit zou betekenen dat wij niet zouden mogen vertrekken naar Kameroen. Dit zou niet alleen een teleurstelling zijn, maar ook grote financiële schade maar ook een hoop studievertraging opleveren.

Gelukkig zou het besluit nog een keer in heroverweging worden genomen omdat je dit gewoon niet kan maken naar ons. Iets wat al maanden bekend is opeens niet goed vinden en ons met de schade laten zitten. In mijn ogen is dat heel vreemd. Vooral omdat de veiligheidssituatie helemaal niet veranderd is in het betreffende gebied!

Vandaag heb ik dan eindelijk te horen gekregen (na een maximaal stress niveau tussen donderdag en vandaag) dat ze hun beslissing terugdraaien. De beslissing was genomen op basis van incomplete informatie. Ik mag dus toch naar Kameroen! Ik ben hier echt heel gelukkig mee en mijn geluk heeft mij nog niet in de steek gelaten :D. Ik kan doorgaan met mijn voorbereidingen en me gaan verheugen op mijn reis naar Kameroen.

Elise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, IJsselstein

Stage in Kameroen

Drie maanden stage lopen en het avontuur tegemoet gaan in Kameroen :D

Recente Reisverslagen:

22 Maart 2014

Nijlpaarden

07 Maart 2014

Bouba Ndjida

20 Februari 2014

Veldwerk

07 Februari 2014

Kort Berichtje

04 Februari 2014

De eerste dag
Elise

Actief sinds 03 Okt. 2013
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 5665

Voorgaande reizen:

04 Januari 2015 - 15 Juni 2015

Research in Cameroon

02 Februari 2014 - 29 April 2014

Stage in Kameroen

Landen bezocht: